Hlavná stránka Často kladené otázky

Často kladené otázky

1. Aké platobné možnosti sú dostupné?

Ak sa rozhodnete nakupovať u nás, môžete si vybrať zo spôsobov platby, ktorý Vám najviac vyhovuje, a to platbu kartou pomocou online platobnej brány Payout či platbu na dobierku pri preberaní tovaru u kuriéra. Tento spôsob platby je spoplatnený sumou 1,20 Eur.

2. Kedy mi bude doručený objednaný tovar?

Náš tím sa snaží o doručenie Vami zakúpeného tovaru čo najrýchlejšie. V prípade, že je dostupný na sklade, Vám zmluvný prepravca DPD doručí tovar/objednávku do 24 až 48 hodín od odoslania z nášho skladu (v rámci celej Slovenskej republiky).

3. Koľko stojí doručenie objednávky?

Doručenie objednávky kuriérom (v rámci celej Slovenskej republiky) je spoplatnené sumou 4,80 eur, ak celková hodnota objednávky presiahne 49 eur, doprava bude zdarma.

4. Musím sa zaregistrovať, aby som mohol nakupovať?

Nie, registrácia nie je nutná pre nákup u nás. To znamená, že ak máte záujem o nákup na našom E - shope, nemusíte sa pri registrácii zbytočne zdržiavať, stačí vložiť produkty do košíka a využiť jednorázový nákup. Ak sa však zaregistrujete, budete mať prístup k extra funkciám, ako napríklad Moja Garáž , ktorá Vám umožňuje správu Vašich miláčikov a následne aj rýchle vyhľadávanie dielov

5. Aký je postup pri reklamácii tovaru?

Predávajúci zodpovedá za úplnosť a bezchybnosť dodaného tovaru v čase dodania, ale záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené neodborným uvedením do prevádzky alebo nesprávnym zaobchádzaním s tovarom u spotrebiteľa. Záručná doba začína plynúť od prevzatia tovaru spotrebiteľom a reklamáciu zakúpeného tovaru môžete uplatniť na základe vyplneného reklamačného protokolu predávajúceho. O reklamácii rozhoduje poverená osoba predávajúceho bezodkladne najneskôr však do 30 dní od obdržania reklamácie.

6. Je možné vrátiť zakúpený tovar?

Áno, pokiaľ nie je pri tovare uvedené, že daný tovar sa vrátiť nedá. Lehota na vrátenie tovaru je 14 dní.

7. Ako je možné vrátiť zakúpený tovar?

Ak ste náš zákazník, máte právo vrátiť tovar, ktorý vám bol doručený, do 14 dní od jeho doručenia. Tento tovar musí byť v bezchybnom stave a v pôvodnom kompletnom obale. Prosím, nevracajte diely v znečistenom stave alebo bez čitateľnej evidencie. Máte lehotu do 8 dní od doručenia nového dielu vrátiť zálohované diely v súlade s sortimentom originálnych dielov. Pri vrátení je potrebné priložiť faktúru a v prípade platby na dobierku číslo účtu pre vrátenie peňazí.

8. Čo je to repasovaný alebo vratný diel?

Ide o diel, ktorý nie je vyrobený ako nový, ale diel, ktorý bol už použitý, avšak odbornými skúškami a úpravami bol znovu uvedený do stavu opätovného použitia.

Takýto diel nemá nijako odlišnú kvalitu od nového.

V prípade, že ste kúpili repasované diely, bude Vám účtovaná záloha za vratný diel. Táto záloha bude vrátená až po posúdení dielu výrobcom.

9. Dá sa tovar doručiť na inú adresu?

Samozrejme, pri vytvorení objednávky je možné zadať inú dodaciu adresu na doručenie tovaru, než je adresa, ktorú ste vyplnili v sekcii Fakturačné údaje.

10. Ako zmeniť alebo zrušiť objednávku?

Máte možnosť bezplatne zmeniť alebo zrušiť objednávku, ktorá nebola ešte odoslaná. O takejto požiadavke je nutné nás však informovať emailom. Ak náš tím nedodrží termín dodania alebo expedičnú lehotu, máte právo na okamžité odstúpenie od kúpnej zmluvy bez storno poplatkov. Pokiaľ budete potrebovať zrušiť objednávku pred odoslaním, nemusíte platiť storno poplatky.

11. Ako viem, že bola moja objednávka úspešná?

Po odoslaní objednávky Vás systém informuje o úspešnom odoslaní objednávky, ako i zaslaním potvrdenia objednávky na mailovú adresu, ktorú ste zadali pri registrácii, alebo pri objednaní tovaru.

12. Ako získam faktúru za objednávku?

Získanie faktúry je jednoduché - stačí objednať tovar a po jeho úhrade Vám bude zaslaná na Váš e-mail.

Registrovaný zákazník má zoznam faktúr uvedený v profile svojho účtu.

13. Ako získam pomoc od zákazníckeho servisu?

Ak potrebujete získať pomoc od zákazníckeho servisu, máte k dispozícii viacero možností. Môžete nás kontaktovať telefonicky alebo e-mailom v prípade akýchkoľvek otázok, pripomienok alebo nápadov. Ak potrebujete odborné poradenstvo, môžete sa priamo obrátiť na nášho špecialistu, ktorý Vám zaručene poradí. V každom prípade je dôležité jasne a stručne popísať Váš problém alebo požiadavku, aby Vám zákaznícky servis vedel čo najefektívnejšie pomôcť.

14. Čo ak som zabudol heslo na svoj účet?

V prípade, že ste zabudli heslo na svoj účet, jednoducho kliknite na ikonu prihlásenia/registrácie a vyberte možnosť "Zabudnuté heslo". Inštrukcie na obnovenie hesla dostanete na Váš e-mail.

15. Doručujete aj cez víkend?

Náš zmluvný dopravca doručuje tovar zakúpený cez E - shop len počas pracovných dní, o termíne doručenia Vás bude informovať. V špeciálnych prípadoch potreby doručenia cez víkend nás neváhajte kontaktovať a dohodnúť sa na ďalšom postupe.

16. Ako si dokážem vyhľadať správny diel na moje vozidlo?

Ak hľadáte správny diel pre svoje vozidlo, máte k dispozícii niekoľko možností. Môžete využiť dve hľadacie polia - jedno umožňuje unikátne vyhľadávanie vozidla podľa ŠPZ, druhé umožňuje vyhľadať diel podľa kódu, textu, vozidla alebo VIN čísla. Okrem toho môžete využiť funkciu rýchleho vyhľadávania, ktorá Vám umožní zvoliť presný typ vozidla a nájsť správny diel. A nakoniec, môžete vyhľadávať diely podľa konkrétnych skupín, aby ste sa dostali k potrebnému dielu.

17. Zabezpečujete rozvoz tovaru na celom území Slovenska?

Áno, náš tím spolu s našim dopravcom zabezpečuje rozvoz tovaru na celé územie Slovenska